Tagi

Za komuny w roku 1975 miałem pracę NIE na zasadzie umowy śmieciowej pensje otrzymywałem na czas za pensje mogłem kupić 2045 litrów mleka, ON 2040 litrów etyliny 94 660 litrów ,265 kostek masła 2250 bochenków chleba ,9000 bułek – byłem pracownikiem i się nie obijałem pracowałem jako elektryk na sieciach wysokiego napięcia 110 kV ukończyłem technikum energetyczne w Wrześni . średnia moja pensja 4500zł na rękę i jako tako zniewolony nie byłem za mieszkaniem czekałem pięć lata które kosztowało 36 tyś ( mieszkanie spółdzielcze ) nie cała roczna pensja , jak się z dziewczyną umówiłem stać mnie było zaprosić na obiad , pójść do kina a co najważniejsze budowałem swoją przyszłość czynsz za mieszkanie dwu pokojowe 250 zł w tym woda śmieci za prąd za dwa miesiące około 120zł . dodam od 1976 r wskoczyłem w mundur tak że dalszego życia cywilnego nie znam emerytura mundurowa . Dziękuję Armii Czerwonej i LWP za wyzwolenie Polski spod FASZYZMU , KOŚCIELNEJ PAŃSKIEJ ,BURŻUAZYJNEJ POLSKI pomimo że dwa sobie bliskie NARODY były skłócone co doprowadziło do przelewu krwi pod wpływem IMPERIALISTÓW , przelana krew na frontach II wojny światowej zaowocowała braterstwem krwi przyjaźń zostało potwierdzona, znów pod namową IMPERIALISTÓW KOŚCIOŁA 1989r przyjaźń została przez POLAKÓW zerwana . Tego z historii nikt nie wymaże , nie obawiajcie się nie omijajcie prawdy, głoście prawdę prawdy nie da się oszukać prawda wyzwala wzmacnia. Chwała Wyzwolicielom .