faszystowska destrukcyjna sekta Opus Dei-atak na Polske 1969-2014 trwa..

Opus Dei zarządcą państwa polskiego

Posted on 8. Czerwiec 2013by Jaksar

Przez 23 lata myślałem, że buduję własne suwerenne państwo polskie. Myślałem iż po dziesiątkach lat zniewolonego umysłu i gospodarki przez czerwony faszyzm Polska stała się krajem w pełni niezależnym od obcej doktrynacji. O ludzka głupoto, jakże się myliłem.

Dzisiaj mam moralnego kaca wobec tych, którzy mi zaufali na początku lat 90-tych oraz wobec własnej rodziny. Budowałem suwerenną Polskę, ale dla tych których celem jest całkowite znarkotyzowanie umysłu oraz totalne zideologizowanie wszystkiego co się da ? nawet w walącej latrynie wieszając krzyż.

Sejm VII kadencji oraz Prezydent RP w ciągu 4 lat urzeczywistnią nam Polskę: naszą, albo Waszą. Polskę, która dopiero teraz ma szansę otrząsnąć się z mrocznej ideologii jaką serwują POLSCY politycy w imieniu państwa watykańskiego.

Od ponad dwudziestu lat elita polityczna z Opus Dei, step by step, wtłacza do polskich głów ducha pokoju oraz rozsiewa w całym kraju…

View original post 1 279 słów więcej

